سفارش تبلیغ
صبا ویژن

"الکساندر موریسون" رایانه ای را طراحی کرده است که درون یک استوانه کوچک به شکل جاسوئیچی جا گرفته است و تمام امکانات مورد نیاز شما را تنها به صورت مجازی بر آورده می کند.
کامیپوترهای شخصی هر روزه در حال کوچک تر شدن هستند و نمونه های متفاوت از آن ها ساخته می شود. لپ تاپ های کوچک این روزها دیگر آنچنان هم کم جا نیستند زیرا طرح هایی ارائه شده است که رایانه را تبدیل به یک جاسوئیچی کرده است.

کامپیوتری کامل درون یک جاسوئیچی !

 

"الکساندر موریسون" رایانه ای را طراحی کرده است که درون یک استوانه کوچک به شکل جاسوئیچی جا گرفته است و تمام امکانات مورد نیاز شما را تنها به صورت مجازی بر آورده می کند. تنها کافی است دکمه آن را فشار دهید تا همه رایانه برای شما شبیه سازی شود.

کامپیوتری کامل درون یک جاسوئیچی !

این دستگاه به صورت واقعیت مجازی برای شما مانیتور، موس، کیبورد و کیس رایانه را شبیه سازی می کند. همچنین سیستم تشخیص حرکات نیز برای آن در نظر گرفته شده است که در نوع خود بی نظیر خواهد بود و می توانید هر حرکتی را در مقابل آن انجام دهید تا او پردازش کند.

کامپیوتری کامل درون یک جاسوئیچی

 

این وسیله را می توان به راحتی در جیب قرار داد و یا اینکه با استفاده از گیره ای آن را به دسته کلید متصل کرد. رایانه "سولو" می تواند در آینده بهترین گزینه برای رایانه های شخصی باشد. این وسیله لپ تاپ ها را در آینده نابود می کند.

 

 کامپیوتری کامل درون یک جاسوئیچی !

 

 کامپیوتری کامل درون یک جاسوئیچی !

 




تاریخ : دوشنبه 92/11/28 | 10:0 صبح | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.