سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سه شنبه(هجدهم تیر ماه 1392) حجت الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی مهمان برنامه گفتگوی ویژه خبری بود. در دقایق پایانی برنامه "وحید مدرس زاده" مجری برنامه از دکتر موسوی در خصوص آخرین مراحل بازسازی عتبات عالیات پرسید و در این میان یادی از برنامه گذشته گفتگوی ویژه خبری که مختص به انتقال ضریح مطهر امام(ع) به کربلا بود کرد تا دکتر موسوی انگشتری خود که نگین آن از سنگ حریم مزار پاک امام حسین(ع) بود را به وی هدیه کند.

عکس:نگین انگشتری از سنگ حریم مزار پاک امام حسین(ع)

عکس:نگین انگشتری از سنگ حریم مزار پاک امام حسین(ع)

 عکس:نگین انگشتری از سنگ حریم مزار پاک امام حسین(ع)

عکس:نگین انگشتری از سنگ حریم مزار پاک امام حسین(ع)

عکس:نگین انگشتری از سنگ حریم مزار پاک امام حسین(ع)




تاریخ : دوشنبه 92/4/24 | 11:42 صبح | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()

مطمئنا شما هم از نیمکت های پارک ها و یا کنار خیابانها استفاده کرده اید و حتما دیده اید که بعضی اوقات این نیمکت ها خیس و یا کثیف هستند و از نشستن بر روی آنها خودداری کرده اید. شرکت Sungwoo کره این مشکل را با خلاقیتی جالب حل کرده است. آنها با چرخشی کردن نیمکت و قرار دادن یک میل لنگ کنار آن این امکان را به شما میدهند که با یک حرکت نیمکت را خشک و تمیز کنید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

 نیمکت مورد علاقه همه خانم ها!! +تصاویر

نیمکت مورد علاقه همه خانم ها!! +تصاویر




تاریخ : شنبه 92/4/22 | 1:55 عصر | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()

19? دو دریا را به گونه ای روان کرد که با هم برخورد کنند.20? اما میان آن دو حد فاصلی است که به هم تجاوز نمی کنند.21? پس کدامین نعمتهاى پروردگارتان را انکار مى‏ کنید؟ 22? از آن دو، مروارید و مرجان خارج مى‏ شود.
در شهر توریستی اسکاگن این زیبایی را می‌توان در سجیه دید، جایی که دریای بالتیک و دریای شمالی بهم می‌پیوندند. دو دریای مختلف با هم یکی نمی‌شوند و بنابرین این پدیده زیبا به وجود می‌آید و این همان چیزی است که در قرآن آمده است.

به گزارش انقلاب‌نیوز، در قرآن بارها از آیات و نشانه‌های خداوند شنید‌اید اما هیچ‌گاه به آنها در اطراف‌مان توجه نکرده‌ایم. این یکی از همان نشانه‌های است که خداوند در آیات مختلف درباره آن سخن گفته است. با دیدن این مناظر عجیب و زیبا، می توان بیشتر تعمق کرد.

معجزه

یک معجزه قرآنی در دانمارک/عکس

معجزه سورة مبارکه الرحمن :

Safe63462910797701 این همان دریای عجیبی است که در قرآن آمده است!! + عکس

مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ یَلْتَقِیانِ (19) بَیْنَهُما بَرْزَخٌ لا یَبْغِیانِ (20) فَبِأَیِّ آلاءِ رَبِّکُما تُکَذِّبانِ (21) یَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَ الْمَرْجانُ (22)

19? دو دریا را به گونه ای روان کرد که با هم برخورد کنند.20? اما میان آن دو حد فاصلی است که به هم تجاوز نمی کنند.21? پس کدامین نعمتهاى پروردگارتان را انکار مى‏ کنید؟ 22? از آن دو، مروارید و مرجان خارج مى‏ شود.

سوره مبارکه فرقان آیه 53:

« و هو الذی مَرَجَ البحرینِ هذا عَذبٌ فُراتٌ و هذا مِلحً اُجاجً وَ جَعَلَ بَینَهما بَرزَخا و حِجراً مَهجوراً»

و اوست کسی که دو دریا را موج زنان به سوی هم روان کرد این یکی شیرین و آن یکی شور و تلخ است ومیان آن دو حریمی استوار قرار داد.

 


سوره مبارکه فاطر آیه 12:

وَمَا یَسْتَوِی الْبَحْرَانِ هَذَا عَذْبٌ فُرَاتٌ سَائِغٌ شَرَابُهُ وَهَذَا مِلْحٌ أُجَاجٌ وَمِن کُلٍّ تَأْکُلُونَ لَحْمًا طَرِیًّا وَتَسْتَخْرِجُونَ حِلْیَةً تَلْبَسُونَهَا وَتَرَى الْفُلْکَ فِیهِ مَوَاخِرَ لِتَبْتَغُوا مِن فَضْلِهِ وَلَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ

این دو دریا یکسان نیستند: یکی آبش شیرین و گواراست و یکی شور و تلخ، از هر دو گوشت تازه می خورید، و از آنها چیزهایی برای آرایش تن خویش بیرون می کشید و می بینی که کشتی ها برای یافتن روزی و غنیمت، آب را می شکافند و پیش می روند، باشد که سپاسگزار باشید.

سوره مبارکه نمل آیه 61:

اَمَّنْ جَعَلَ الْاَرْضَ قَرَارًا وَ جَعَلَ خِلالَهَا اَنْهَارًا وَ جَعَلَ لَهَا رَوَاسِیَ وَ جَعَلَ بَینَ الْبَحْرَیْنِ حَاجِزًا ءَاِلهٌ مَعَ اللهِ بَلْ اَکْثَرُهُمْ لَا یَعْلَمُونَ ?61?

[آیا شریکانى که مى ‏پندارند بهتر است‏] یا آن کس که زمین را قرارگاهى ساخت و در آن رودها پدید آورد و براى آن، کوه‏ها را [مانند لنگر] قرار داد، و میان دو دریا برزخى گذاشت؟ آیا معبودى با خداست؟ [نه،] بلکه بیشترشان نمى ‏دانند.




تاریخ : شنبه 92/4/22 | 1:49 عصر | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()

با سلام دوستان اگر می خواهید صاحب زمین و ویلا در شمال کشور مخصوصا شهرستان زیبا و ساحلی محمودآباد شوید کافیست با بنده مشورت کنید تا به بهتر ین نحو در این مورد به نتیجه برسید انتخاب با شماست عزیزان

                                                         مهندس حمید فلاحیان

                                                         موفق و پیروز باشید

 

 

                                       .                                                               




تاریخ : جمعه 92/4/21 | 3:10 عصر | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()

یک پرستار استرالیایی بزرگترین حسرتهای آدمهای در حال مرگ را جمع کرده و 5 حسرت را که بین بیشتر آدمها مشترک بوده منتشر کرده است .

نخستین حسرت = کاش جسارت اش را داشتم اون جوری زندگی می کردم که می خواستم ، نه اونجوری که دیگران ازم توقع داشتند
حسرت دوم = کاش این قدر سخت کار نمی کردم .
حسرت سوم = کاش شجاعتش را داشتم که احساساتم را با صدای بلند بگم .
حسرت چهارم = کاش رابطه هایم با دوستانم را حفظ می کردم .
حسرت پنجم = کاش شادتر می بودم .

عمر ما کوتاه تر از اونی است که فکرشو می کنیم . زمان مثل برق می گذره کاشکی برای چند لحظه هم که شده رو جمله های بالا مکث کنیم و ببینیم یک وقت شامل حال ما نشود…




تاریخ : پنج شنبه 92/4/20 | 3:57 عصر | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()

بی‌تردید شما نیز در میان افراد جامعه بسیار شنیده‌اید که فلان جاندار را نباید کشت و فلان موجود را باید از بین برد، ولی جالب است بدانید پیامبر (ص) درباره شش جانور سفارش نموده و کشتن آن‌ها را نهی فرموده‌اند.

فارس ، در التهذیب، جلد 9 آمده است: «عَنِ النَّبی (ص) نهی عَن قَتلِ السِّتَّةِ: النَحلَةِ، و النَّملَةِ، و الضِّفدع، و الصُّردِ، والهُدهُد، وَالخُطّافِ...» که در مجموع بیانگر این مطلب است که انسان از کشتن شش جانور منع شده است که عبارتند:

1- زنبورعسل؛ چون از گیاهان خوشبو ارتزاق می کند و انگبین (عسل) تولید می نماید.

2- مورچه؛ چون در زمان حضرت سلیمان (ع) که خشکسالی آمد، از خداوند طلب باران نمود.

3- قورباغه؛ چون در زمان حضرت ابراهیم (ع) دید که آن حضرت را در آتش انداختند و از خدا خواست تا به کمک او برود و به اندازه خودش اقدام کرد.

4- جغد؛ چون پس از فرود حضرت آدم (ع) بر زمین او یک ماه راهنمای آدم (ع) بود، از نواحی سراندیب تا حوالی جده.

5- هدهد (شانه به سر)؛ چون او راهنمای حضرت سلیمان (ع) به شهر بلقیس بود.

6- پرستو (در عربی آن را خطاف یا ابابیل گویند)؛ این حیوان که پرنده ای کوچک با بال های دراز و سیاه است و بیشتر در سقف خانه ها لانه می گذارد؛ چون بر اثر ستم هایی که به اهل بیت پیامبر (ص) رسیده است، در آسمان می چرخد و حمد می گوید، از این رو روا نیست که آن کشته شود.




تاریخ : پنج شنبه 92/4/20 | 2:9 عصر | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()

الساندرو دیدی،وقتی مداد به دست می‌گیرد آثاری خلق می‌کند که مرز بین واقعیت و خیال را از بین می‌برد. او از تکنیک‌هایی استفاده می‌کند که چشم انسان نقاشی‌هایش را به صورت سه بعدی و اشیای واقعی در زندگی می‌بیند.

 با یک مداد و کاغذ الساندرو دیدی آثاری خلق می‌کند که چشم انسان را فریب می‌دهد و باعث می‌شود همه باور کنند که نقاشی‌ها او دارای بعد هستند. این نقاش می‌گوید: من از خطای چشم انسان با استفاده از سایه‌ها و تکنیک‌های دیگر استفاده می‌کنم تا به نظر برسد که نقاشی‌هایم سه بعدی هستند. استفاده از برخی وسایل واقعی هم مانند یک حلقه یا حتی مداد نقاشی به این حس سه بعدی بودن کمک می‌کند.

 چطور یک نقاش چشم‌مان را فریب می‌دهد؟ / عکس

  چطور یک نقاش چشم‌مان را فریب می‌دهد؟ / عکس

  چطور یک نقاش چشم‌مان را فریب می‌دهد؟ / عکس

 چطور یک نقاش چشم‌مان را فریب می‌دهد؟ / عکس

  چطور یک نقاش چشم‌مان را فریب می‌دهد؟ / عکس

 چطور یک نقاش چشم‌مان را فریب می‌دهد؟ / عکس

 چطور یک نقاش چشم‌مان را فریب می‌دهد؟ / عکس

 چطور یک نقاش چشم‌مان را فریب می‌دهد؟ / عکس

  چطور یک نقاش چشم‌مان را فریب می‌دهد؟ / عکس




تاریخ : چهارشنبه 92/4/19 | 11:44 عصر | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()

طرح رستوران‌های باشگاه پرسپولیس لو رفت

این طرح ها مربوط به شعبه شیراز می‌باشد و در این طرح از المان‌های شش ضلعی که نمادی از شش ضلعی‌های توپ فوتبال است استفاده شده و فضای زیبای رستورانی را در کنار حال و هوای فوتبالی به نمایش می‌کشد.

طرح رستوران‌های باشگاه پرسپولیس لو رفت +تصاویر

طرح رستوران‌های باشگاه پرسپولیس لو رفت +تصاویر


شنیده‌ها حاکی از آن است که تصاویر استفاده شده در طرح های سه بعدی تنها برای نمایش نوع کار بوده و در اجرا از طرح‌های زیبای فوتبالی به صورت گرافیکی استفاده خواهد شد.

طرح رستوران‌های باشگاه پرسپولیس لو رفت +تصاویر

یک شخص آگاه اعلام می‌دارد قرارداد نمایندگی برای افتتاح رستوران‌های زنجیره‌ای باشگاه پرسپولیس در شهر قزوین نیز منعقد گردیده است و تدارکات آمادگی شعبه در این شهر نیز در حال اجرا می‌باشد.

طرح رستوران‌های باشگاه پرسپولیس لو رفت +تصاویر

 




تاریخ : چهارشنبه 92/4/19 | 11:40 عصر | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()

 

ماه مبارک رمضان، بهترین ماه ها
ماه میهمانی خدا، ماه خوبی ها
ماه شب های قدر، ماه دعا ونیایش
ماه رحمت و آمرزش و ماه خیر و برکت بر شما دوستان عزیزم مبارک

*********************************************************

کاش در این رمضان لایق دیدار شویم
سحرى با نظر لطف تو بیدار شویم
کاش منت گذارى به سرم مهدى جان
تا که همسفره تو لحظه افطار شویم




تاریخ : چهارشنبه 92/4/19 | 2:15 عصر | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()

با ورزش آشنا هستید و فکر می کنید تمامی ورزش هایی دنیا را می شناسید اما سخت در اشتباه هستید زیرا هنوز بسیاری از ورزش ها در دنیا انجام می شود که اطلاعی از آن ها ندارید. این ورزش های عجیب به گونه ای هستند که تنها انسان های خاصی به آن علاقمند شده و سراغشان می روند.

** هاکی با تک چرخ

با تکچرخ ها آشنا هستید که تنها یک صندلی، یک چرخ ویک جفت پدال دارند و بیشتر توسط بدلکاران استفاده می شود اما این بار در یک ورزش عجیب ورزشکاران از آن بهره می برند. این ورزش کاملا مشابه با هاکی روی یخ است و تنها تفاوت آن تک چرخ سواری شرکت کننده ها در مسابقه است. ورزشکاران باید با قوای بدنی و درحالی که تعادل خود را روی تکچرخ حفظ می کنند حرکات هاکی را نیز انجام دهند. این ورزش ابتدا در تمامی دنیا طرفدارانی را پیدا کرد اما این روزها تنها افراد کمی آن را در آمریکا انجام می دهند.

** انسان در برابر اسب

در ولز یکی از عجیب ترین مسابقه های دنیا هرساله برگزار می شود و افراد زیادی هم در آن شرکت می کنند. در این مسابقه انسان ها باید به مسابقه با اسب بپردازند. در این مسابقه دومیدانی که نزدیک به 40 کیلومتر طول دارد هر دو گروه باید از موانع طبیعی مختلف عبور کنند. تنها یک بار در این مسابقات انسان ها توانسته اند پیروز شوند و در تمام ادوار آن این اسب ها بوده اند که پیروز میدان بوده اند.

** شطرنج بوکسی

ترکیب کردن ورزش ها گاهی جالب می شود اما گاهی نیز ورزشی عجیب از میان آن بیرون می آید که یکی از آن ها شطرنج بوکسی است. در این ورزش که هلندی ها علاقه خاصی به آن دارند شرکت کننده ها وارد رینگ شده و شروع به شطرنج بازی می کنند، سپس بعد از چند راند شطرنج شروع به کتک زدن یکدیگر کرده و قدرت های بدنی شان را محک می زنند. این بازی تمامی نیروها از بازو تا ذهن را به چالش می کشد. سپس هرکس بیشتر حریف خود را مات کرده باشد یا امتیاز بیشتری در بوکس گرفته باشد پیروز میدان می شود.

** لیگ سنگ کاغذ قیچی

بازی سنگ کاغذ قیچی برای همه آشنا است و تمامی قوانین آن را بلد هستید اما این نکته جالب است که این بازی تفریحی به عنوان یک ورزش رسمی در آمریکا شناخته می شود. در این ورزش که به صورت لیگی برگزار می شود شرکت کننده ها طی دو تا سه روز با یکدیگر رقابت می کنند و در نهایت برنده، جایزه 50 هزار دلاری را با خود به خانه می برد. این بازی از سال 2006 به عنوان یک ورزش رسمی در آمریکا شناخته می شود.

** زیر ابی در لجن

یکی از کثیف ترین ورزش هایی که سالانه تنها در ولز و بخشی از انگلستان برگزار می شود زیرآبی در لجن است. این سرگرمی به طور رسمی به عنوان ورزش شناخته می شود و طرفداران زیادی دارد. در این مسابقه شرکت کننده ها باید مسیر 40 متری را در یک رودخانه مملو از گل و لای و کثیفی به صورت رفت و برگشت زیرابی بروند. رکورد این مسابقات در دست فردی به نام "فلیپ جان" است که کل مسیر را در یک دقیقه و 35 ثانیه به پایان رساند.




تاریخ : چهارشنبه 92/4/19 | 2:5 عصر | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
<< مطالب جدیدتر مطالب قدیمی‌تر >>


.: Weblog Themes By SlideTheme :.