سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاید یاسین همان یا حسین باشد

      اما بی سر

 





تاریخ : سه شنبه 93/7/29 | 4:37 عصر | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()

دختر بچه ای که در داروخانه دنبال معجزه بود

شنیدن داستانی جالب از دختر بچه ای که به دنبال معجزه بود خالی از لطف نخواهد بود.

 

یک دختر کوچک به داروخانه رفت و گفت: معجزه دارید؟

 

-معجزه میخوای واسه چی عزیزم؟ !

 

یه چیز بدی هر روز داره توی سر داداش کوچولوم گنده تر می شه ! بابام می گه فقط معجزه می تونه نجاتش بده ، منم همه پول هام رو آوردم تا اونو براش بخرم .

 

-عزیزم ببخش که نمی تونم کمکت کنم ، ما اینجا معجزه نمی فروشیم.

 

چشم های دخترک پر از اشک شد و گفت : ولی اون داره می میره ، تورو خدا یه معجزه بهم بدید .

 

ناگهان دستی موهای دختر کوچولو رو نوازش کرد و صدائی گفت : ببینم چقدر پول داری؟ پول ها رو شمرد و گفت : خدای من عالیه ، درست به اندازه خرید معجزه برای داداش کوچولوت ! بعد هم گرم و صمیمی دست دختر رو گرفت و گفت منو ببر خونه تون تا ببینم می تونم واسه داداشت معجزه تهیه کنم؟ !

 

اون مرد فوق تخصص جراحی مغز بود دو روز بعد عمل بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه ای انجام شد.

 

هزینه عمل “مقداری پول خرد بود و ایمان یک کودک “. مدتی بعد هم پسرک صحیح و سالم به خانه برگشت. دکتر ارنست گروپ رئیس سابق بیمارستان هانوفر المان ……. چندی پیش این خاطره رو در یک کنفرانس علمی مطرح کرد …. و اون مرد جراح کسی نبود جز …..پروفسور مجید سمیعی

دختر بچه ای که در داروخانه دنبال معجزه بود




تاریخ : دوشنبه 93/7/28 | 10:45 عصر | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()

افسران - این کجا وآن کجا؟؟؟




تاریخ : جمعه 93/7/18 | 12:59 عصر | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()

روستای فیلبند یکی از زیبا‌ترین روستا‌های مناطق جنوبی بابل و آمل است که مسیر دسترسی به آن از جاده هراز، 25 کیلومتری جنوب آمل به سمت شرق و به سمت سنگچال جدا می‌ شود.

آب و هوای این روستا به گونه ای است که پیش بینی های هواشناسی در مورد آن اصلا قابل اعتماد نیست و در یک روز ممکن است شاهد چندین پدیده جوی باشید و تنها به فاصله چند ساعت هم برف هم باران و هم آفتاب را ببینید.

روستایی رویایی در ایران

فیلبند مرتفع ترین روستای ییلاقی حوزه مرکزی مازندران است که در جنوب بابل در بخش بندپی غربی واقع شده است .ارتفاع آن از سطح دریا حدود 2700 مـــتر است. این روستا بر فراز ابر ها قرار دارد به نحوی که اغلب روزها ابر ها همچون دریایی آبی و آرام تا بی کرانه ها چشم را می نوازد و خیره می کند اما زمانی هم که  ابر و مه وجود نداشته باشد و هوا به طور کامل صاف و آفتابی باشد، می‌توان از این روستا که در بلندترین نقطه منطقه است به تماشای مناظر اطراف پرداخت که در نوع خود بسیار لذتبخش است.
 
فیلبند به بام شرقی مازندران نیز معروف است چرا که این
روستا در نزدیکی قله 3392 متری اندوار و حصین‌بن واقع شده و با نقاط همجوار خود بسیار تفاوت ارتفاع دارد. در خط الراس نزدیک به قله اندوار و در ارتفاعات جنوبی فیلبند، امامزاده ‌ای بر تارک خط الراس دیده می ‌شود که به امامزاده قاسم معروف است. بقعه سفیدرنگ امامزاده قاسم در ارتفاع 2500 متری دارای یک دالان است که توسط سایبانی فلزی و شیروانی حفاظت می‌شود.

روستایی رویایی در ایران


 
زمستان در فیلبند زود آغاز می‌شود و دیر به پایان می ‌رسد و می‌توان گفت نزدیک به هفت ماه سال همه جا پوشیده از برف است و سرمای طاقت ‌فرسایی همه جا را فرا می‌گیرد. این
روستا در فصل زمستان به دلیل بارش برف و قطع راه‌ های ارتباطی تقریبا بدون سکنه می ‌شود ولی با شروع فصل بهار و جاری شدن جویبار‌ها و رویش گیاهان خوراکی، بار دیگر زندگی و شور و شوق به منطقه بازمی ‌گردد.

روستایی رویایی در ایران


 
جاده فیلبند به سنگچال جاده ای بسیار پر پیچ و خم است که در فاصله 5 کیلومتری این دو روستا اختلاف ارتفاع به 700 متر می رسد. روستای سنگچال نیز زیبایی‌های منحصربه‌ف رد و خاص خود را دارد. منظره سنگچال از جاده منتهی به فیلبند واقعا چشم‌نواز است.
 
فیلبند از چشمه های کوچک و بزرگ متعددی بهره مند است چشمه کوچک موسوم به لار دارای املاح معدنی فراوانی است که برای درمان درد کلیه مفید است. گفته می شود که وجود فلوئور کافی در آب چشمه های این منطقه در استخوان بندی مردمش تاثیر بسزایی گذاشته است.
 
مسیر دسترسی به روستای فیلبند

برای رسیدن به فیلبند، می‌توانید مسیر 25 کیلومتری آمل ـ هراز را انتخاب کنید که پس از گذشتن از روستای سنگچال‌ به فیلبند می ‌رسید.

 

 




تاریخ : پنج شنبه 93/7/17 | 11:16 عصر | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()

طراحی جالب خانه ای در تهران که سوژه جهانی شد

 

این خانه 7 طبقه(با طبقات زیر زمین و همکف) دارای 3 اتاق متحرک است. این بنا که با نام ساختمان "شریفی ها" شناخته می شود،یک باشگاه داخلی، یک استخر و دو آشپزخانه و چند تراس دارد.

با فشار یک دکمه سه اتاق بیرونی یعنی اتاق صبحانه، اتاق میهمانان و اتاق کار شروع به چرخیدن می‌کنند و سه فضای جدید تراس رو به خیابان ایجاد می شود.

طراحی جالب خانه ای در تهران که سوژه جهانی شد

طراحی جالب خانه ای در تهران که سوژه جهانی شد

طراحی جالب خانه ای در تهران که سوژه جهانی شد

طراحی جالب خانه ای در تهران که سوژه جهانی شد

 طراحی جالب خانه ای در تهران که سوژه جهانی شد

 

 

 




تاریخ : شنبه 93/7/12 | 4:56 عصر | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()

گیتورن، نام شهری در شمال کشور هلند است مسیر تردد در درون این شهر تنها یکی رودخانه بوده و چیزی به نام خیابان در آن وجود ندارد.


 شهری که خیابان ندارد

مردم این شهر که در این کشور به "ونیز هلند" مشهور شده، تنها با کمک قایق و از درون رودخانه به دیگر اماکن این شهر می روند.

 شهری که خیابان ندارد




تاریخ : شنبه 93/7/5 | 3:11 عصر | نویسنده : حمید فلاحیان | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید



.: Weblog Themes By SlideTheme :.